středa 9. února 2011

Somewhere over the sunny boring february

Přiznám se, že jsem Vás teď pár dní tak nějak zanedbávala, ale je to oboustranné. Vím, že to tady zatím není nic extra, snad je to tím, že zkouškové je období chudé pro inspirace, ale nějaký ten komentík bych si přece jen konečně mohla zasloužit.
Poslední dobou si připadám nějak divně. Mám za sebou poslední zkoušku, to by teoreticky mělo znamenat, že budu mít spoustu času si užívat, opak je pravdou. Čas sice mám, jenže jsem se alespoň na ty dva týdny volna, než začne škola, rozhodla ukázat svým drahým rodičům. Takže se od nich teď na chvíli nechávám vykrmovat, navštěvuju starý kamarády z gymplu, dáváme dohromady drby, co se udály za rok, co jsme se neviděli a mezitím se tak nějak nudím.
Celý tento týden probíhá ve znamení vybírání plesových šatů. Už jsem je tu zmiňovala, ty co mě už tak nějak nebaví. Vybrala jsem si místo nich tu nejlepší náhradu, jenže kdo mi dva dny před plesem ušije šaty ve stylu Zaca Posena, které měla na letošních Golden Globes Eva Longoria ( jsou to tyhle: http://www.peoplestylewatch.com/people/stylewatch/package/gallery/0,,20449763_20457354,00.html#20899507 ). Doufám, že by se to snad dalo stihnout do příštího roku, do těch šatů jsem se vážně zamilovala, i když ideální by pro mě byly v délce ke kolenům. A nechtějte mě škrtit kvůli kopírování, ty moje bodou těmato jen mírně inspirované.
Jinak doufám, že to krásný počasí, kterýho si už pár dní užívám, vydrží do zítřka. Jsem pozvaná na oběd, na kafe, na nákupy, ... ale hlavně budu zase v centru dění, v milovaném Brnisku. Jak já už se tam těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat