sobota 19. února 2011

Love goes cold behind these hazel eyes

Je to jen pár hodin, co jsem si koupila boty. Přísahám, že za únor jsou poslední. Za mou nákuoní stopku pro tenhle měsíc může hlavně moje peněženka s kreditní kartou. Ty dvě mrchy se na mě domluvily, prý že už mi nic nedají. Ale k těm botám, myslím, že jsou teprve asi druhé nejvyšší v mojí sbírce a dřív než za týden u nás s nimi pošťák nezazvoní. Jinak bych se už dávno chlubila nějakou tou fotkou.
Namísto toho tu máte jednoho naprosto užasného, malinkého psíka. Soukromě mu říkám Trhač, ale protože se o něj musím dělit s ostatními členy rodiny, bylo mu přiděleno podle nich normálnější jméno. Ale Trhač k němu dokonale padne.






Venku je divně, počasí v posledních dnech kopíruje můj stav. Jo, počasí napodobuje mě. Bylo mi hůř dřív, než začalo být hnusně venku.

Žádné komentáře:

Okomentovat