čtvrtek 3. února 2011

Running up that hill

Zdravím, jsem zpátky, sice znova bez fotek, prostě nějak nestíhám fotit, ale to se změní. Začaly mi neoficiálně prázdniny (oficiální to bude až se zápisem té mé dnešní zkoušky v isu), tudíž jsou přede mnou tři týdny potencionálního volna. Znamená to, že mám v plánu v nadcházejících dnech vstávat kolem desáté, odkulit se pro něco k snídani, pokud nepřeskočím rovnou k obědu a hlavně nechci slyšet slovo učení a už vůbec tu hnusnou věc nechci provozovat. Jo a někde mezi postelí, talířem a postelí se určitě objeví i foťák.
Zrovna hledám něco, v čem bych mohla jít příští týden na ples. Někomu by to snad mohlo připadat pozdě, jenže já už si jedny šaty pořídila, ale nějak mě přestaly bavit. Na jedny naprosto úžasný jsem narazila, jsou z kolekce Zuhaira Murada pro podzim/zimu 2010 a taky jsou naprosto neslučitelné s obsahem mojí kreditky.
A taky u toho poslouchám Placebo a doufám, že pořád sněží. Miluju, když můžu dělat stopy do ještě neprošlapaného bílého koberce. Ten pocit, že tam přede mnou ještě nikdo nešel, co napadl...kouzlo zimy. Mimo to jsou z toho hezký fotky.
Ještě mám hroznou chuť nakupovat. Pořád. I po dnešním nájezdu na H&M. Neříkala jsem Vám o nové bundě, tričku a botech? V tom případě Vám říkám o nové bundě, tričku a botech. Jo a ta bunda není černá. Konečně něco, co bez problémů najdu ve skříni. Hledat mezi černýma tričkama černý tričko je nadlidský výkon a občas mě to stojí spoustu nervů a nadávek.
Jdu zkontrolovat is, třeba už to zapsal...

Žádné komentáře:

Okomentovat