sobota 15. října 2011

Let's get 40's



Tahle halenka je opravdu pamětnice. Doufám, že se na mě babička nebude zlobit, když příznám, že jí za dva roky bude osmdesát. Chci totiž dokázat, jak moc je tenhle úžasný kousek vintage. Přímo osmdesát mu není, ale babi halenku nosila ve svých třinácti letech, takže skoro :)
Já ji na sobě měla už je to nějaký pátekzpátky, ale po tomto zase na chvíli spatřila světlo světa. Přece jen, takový, dnes už starobylý kousek, nemůžu tahat denně. Ta jahůdková výšivka mě tak okouzlila, že ji chci zachovat i pro příští generace.
Ještě přidám komickou historku. Přiznám se, že ani zdaleka nedosahuji rozměrů postavy třináctileté a tak oblékání vyžaduje jistou dávku gymnastické průpravy a času. Když jsem si halenku vzala v pondělí do školy, tak s úmyslem, že ji vysleču až večer doma. To bych ovšem nemohla narazit v H&M na vytoužené šaty a chtít si je vyzkoušet. Sundat to ze sebe dalo takovou práci, že už došly síly na opětovné navlečení. Zbytek dne strávila halenka v tašce a já ve svetru.

2 komentáře:

  1. Jéj, tak to je skvelé, Janika! Halenka vypadá famózne.. riadny vintage kúsok si teda vytiahla. Čo nosila babička v 13tich a teraz jej vnučka v 2011.. hrozne sa mi to páči, rešpekt!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, těchto věcí s historií si moc vážím, bohužel mi jich už moc nezůstalo. Mají pro mě určité kouzlo a jsem si jistá, že když si je vezmu, nepotkám v davu žádné "dvojče".

    OdpovědětVymazat