neděle 9. června 2013

Vyvěste prapory a volejte sláva. Po třech letech jsem úspěšně dorazila do cíle a před jméno si můžu napsat dvě písmenka navíc. Jo, je to super, jsem ráda, že to věčné učení přineslo svoje ovoce, že jsem neprobděla hromadu nocí jen tak pro nic za nic. No na druhou stranu, mám teď před sebou týdenní čekání, jestli mě ve škole stále budou chtít a vezmou mě dál. Taky mám hroznou chuť se sbalit a vypadnout někam daleko. Hrozně mi chybí moře. Nevydržím u něj ležet a nic nedělat, ale aspoň na pět minut bych je potřebovala vidět jinde, než na obrázku. Řeším dilema, jestli o prázdninách na měsíc nebo do Švýcarska. Nebo snad na měsíc do Švýcarska? Bohužel ani jedna varianta v sobě neobsahuje moře :/ Snad do konce měsíce něco vymyslím. Pak končím v práci a bude zatraceně potřeba náhradní program :)
Včera se oteplilo, někdo by řekl konečně. Vím, ten věčný déšť nikomu štěstí nepřinesl, ale teploty mi vyhovovaly. Pořád říkám, že jsem se měla narodit o pár rovnoběžek severněji :)

1 komentář: