neděle 13. ledna 2013


První týden nového roku mě zastihl na Vysočině. Na dlouhou dobu to byly taky poslední okamžiky, kdy jsem mohla relaxovat a užívat si tolik milované zimy. Jen co jsem se vrátila domů, zahrabala jsem se pod kopec skript a celý leden zpod ní nevylezu.
Chybí mi ještě tři zkouška a do toho ještě psaní bakalářky. Už se moc těším, až tohle všechno skončí, dám si nohy na stůl a zarezervuju si letenku do Helsinek .)





5 komentářů:

  1. wow najma to pole je krasne!
    Inak ak mas niekedy problematicku plet odporucam tento vyrobok: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/himalaya-neem-po-tretie.html

    OdpovědětVymazat
  2. Anooo, Helsinky...jedeme spolu! ;-) Když se dívám na ty nádherné fotky, mám pocit, že žádné zkoušky a starosti neexistují...všechno zvládneš. ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, snažím se .) no už se vidím někde jinde a to pak to učení jde ztuha :D

      Vymazat
  3. Předposlední fotka úžasná :)
    Já už mám jen poslední týden zkouškového - díky bohu!!!

    OdpovědětVymazat