pondělí 13. srpna 2012

Tour de France






Sice jsem strávila několik dní v překrásné Francii, ovšem nebylo to nic romantického na březích Seiny nebo pod Eiffelovkou.
Každý den jinde, najetých téměř tři tisíce kilometrů, nachozených kilometrů naštěstí jen v řádek desítek.
Dny jsem trávila několik metrů pod zemí v pro mě neuvěřitelně příjemných třinácti stupních. Prošla jsem kilometry chodeb, kterými desítky let zpátky pochodovali vojáci a rozvážela se munice.
Ano, Maginotova linie, systém opevnění vybudovaný na východní hranici Francie, určený k obraně proti nacistickému Německu.
Fotek je spousta a taky je velké množství toho, co bych k "Mažinotce" měla říct, takže pokud se najde mimo mě ještě jiný fanda do historie II. světové války, těžkého i lehkého opevnění a vojenské techniky, určitě si přijde na své.
Tuhle dovolenou jsem si opravdu užila, i když vím, že naprostá většina lidí, když do Francie, tak právě jen tu Paříž a ještě tak Cote d'Azur .)

2 komentáře:

  1. Ahoj
    Máš moc krásný blog a samozřejmě followuju ! :)
    Ps : To se moc máš že jsi byla ve Francii , závidím ! ;)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, snažím se .)
      Francii závidím i já sama sobě, nejradši bych se tam vrátila.

      Vymazat