středa 13. července 2011

Amazing Kate

Prázdninujete? Já až od neděle, ale zato hned na dva týdny. A co takhle nějaký tip na výlet po České republice? Město, zámek, hrad, muzea...?
Pokud ste ještě neobjevili tuhle stránku, honem to napravte. V poslední době jsem doslova zamilovaná do stylu vévodkyně Kate. Ať si někdo říká, že za tím, co nosí, stojí armáda stylistů, já tvrdím, že ona samotná do toho má taky co mluvit a nakonec má to hlavní slovo, v čem vystoupí před lidi. Taky jsem někde četla, že její elegantní styl = deset let navíc, zaškatulkování mezi staré dámy v kostýmcích, usedlost. Hned mě napadá otázka: "Je elegentní člověk automaticky starý? Jak by se asi měla oblékat reprezentantka letité konzervativní monarchie?" Mně je sice o pár let míň, než Kate, ale i tak bych si většinu jejích věcí klidně přivlastnila. Jen mi chybí být tak okouzlující... :(
Óda na Kate?
Možná, ale zasloužená.

Pac a pusu ;)

2 komentáře: