úterý 17. května 2011

Lazy time

Mám za sebou první zkoušku. Psychologie. Zachránila mě forma testu, ale to bylo asi v tomto zkouškovém to poslední, co se mi povedlo. Tak nějak tajně doufám, že nebylo, ale každoročně na jaře mě přepadává nechuť k učení a to jde pak všechno hrozně težko. Podle mého původního zkouškového harmonogramu jsem touto dobou měla mít za sebou písemnou z finštiny. Uhodl, kdo tipuje, že nemám. O víkendu se vesele přehlašovalo a oddalovalo.
Zítra mě čeká další z řady těch písemek, kdy si říkám, proč jen jsem na tu školu lezla. Ale jakmile dopíšu a odevzdám, čeká na mě kultura. Nesmím přece chybět na derniéře Tajemství zlatého draka. Neznáte? Snad něco tady. Některé věci můžu vidět klidně i potřetí a pořád se těším. A vůbec nepopírám svou slabost pro Dana Landu.
Ještě něco, co mi poslední tři dny hrozně zlepšuje náladu:

1 komentář: